Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Hetvattentvätt i linköping?
1038 besök totalt
Karl V
Nyköping
Här sen Okt 2007

Trådstartare

Hej är det nån som har något tips på var man kan låna/hyra in sig på en hetvattentvätt i linköping? Sitter i korridorsrummet och försöker göra rent ett topplock i aluminium som har mycket sot i avgaskanalerna. Roterande stålborste är för aggressivt och det är svårt och komma åt, vapenolja biter inte och svinto är värdelöst, jag börjar snart grina.

Brorsan har tillgång till hetvattentvätt men det är nästan 20 mil till honom så det är 400 pix i bensinpengar..

Är det nån här som vill låna ut sin i 30 minuter för lämplig ersättning? Eller nån som vet ett företag som har en som man kan låna mot ersättning?

Nyköping
Här sen Okt 2007

Trådstartare
För att klargöra: Det jag är intresserad av är en alltså ett skåp med hetvatten tvätt i eller typ vatten/lacknafta. Typ diskmaskin fast för motordelar.

Så man kan slänga in den och sen sitta och berätta historier och äta bullar i 30 min istället för att gno och skita ner sig.

Linköping
Här sen Jan 2005

Re:

Karl V skrev:
För att klargöra: Det jag är intresserad av är en alltså ett skåp med hetvatten tvätt i eller typ vatten/lacknafta. Typ diskmaskin fast för motordelar.

Så man kan slänga in den och sen sitta och berätta historier och äta bullar i 30 min istället för att gno och skita ner sig.

Ring mig på 070-5281294 så kan jag hjälpa dig..

Nyköping
Här sen Okt 2007

Trådstartare
Re:

Urban Granberg skrev:
Karl V skrev:

Ring mig på 070-5281294 så kan jag hjälpa dig..

Det låter jätteschysst men nu har jag dock hittat en guldgruva på universitetet: IKPs verkstad. Dom har ingen hetvattentvätt men en tvätt med lacknafta i, dock kall. Ska dit imorgon med toppen och lite fikabröd så skulle killarna där låta mig använda tvätten.
Fungerar det inte så hör jag gärna av mig.
Tack!

1038 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande