| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: MS 2.2
|
1133 besök totalt |
|
S: MS 2.2
2st MS 2.2 med reläkort. Båda är provkörda med simulator men ett av dom har tyvärr trasig processor (saknas). Till 95% klara. Det som inte är klart är val av komponenter för vilken TPS som används. Lådor finns och följer med men är inte hålborrade för dioder mm så det jobbet återstår. Har dock ingen låda till reläkortet.
Pris 1500:- + frakt för allt (båda systemen) eller högsta bud. Är billigare än vad bara kort och komponenter kostar för ett system utan låda. _________________ Per Wahlqvist |
![]() |
SÄLJES
S: MS 2.2
|
1133 besök totalt |
