Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Saab 9-5 Aero SC "Maptun Performance".ev byte -03
3539 besök totalt
Goliat
Jönköping
Här sen Nov 2008
Inlägg: 20


Trådstartare
S: Saab 9-5 Aero SC "Maptun Performance".ev byte

Grymt fin Saab 9-5 Aero Sport Combi -03.

Mätarställning i skrivande stund: 11 500mil
Färg:Cosmic Blue
Info:ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag, Antisladdsystem,Automat, Delbart baksäte, Dimljus,Backvarnare, Elhissar fram och bak, Elspeglar,Autoavbl.Backspegel,Elstolar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Larm,Mittarmstöd fram & bak, Multifunktionsratt med växlingspaddlar, Regnsensor, Servostyrning, Skinnklädsel, Startspärr, Stolsvärme, Svarta sportsäten i halvskinn, Yttertemperaturmätare...

Övrig Info:
*Sänkt
*3"avgassystem ink framrör med racekat
*Inloppsrör "Abbott Racing Big Intake pipe "
*Special Intercooler och tryckrör "Racecooling" tillverkad av KylarJonsson..
*MapTun Individual software
*Bosch 465 cc spridare
*Wössner smidda kolvar
*T5 kamaxlar
*Walbro 255 LPH högprestanda bränslepump
*Td04hl 16T "Flowpreppad"
*Hyperboost Dumpvalve
*Nya typen "oil sludge" vevhusvent. (inga problem med tät vevhus med motorras)
*Uppgraderade bromsar fram Brembo 4-kolvs ok 314mm skivor stålombundna slangar, bak 300mm hålborrade skivor med hårdare belägg.
*Powerflexbussningar i bakvagn
*Komplett Hirsch Performance Front + takspoiler och alla plastdetaljer är lackade i bilens kulör.
*BBS CK 19" med 225/35/19"
*Vinterdäck på 16"org fälg
*Fullservad med servicebok,bilen är nästan överdrivet servad med olje byten var ca.500:e mil i både motor och låda med endast kvalitetsoljor (Castrol)...
*Nybytt vindruta
*Nybytt Infodisplay (SID)
*Fin inredning "Borstad Alupanel"
*Handtvättad

Ev byte.Golf ,Passat,A3,A4 gärna Diesel
eller kom med förslag !
För mer Info ring eller maila... Mob:0763 277 957
Mail:lille_eriksson@hotmail.com

Pris: 139 000:- /Jonas Eriksson


_________________
Jonas Eriksson
Mitsubishi Lancer EVO VI TME
Citera
Marcus Jansson
Nyköping
Här sen Mar 2004
Inlägg: 124



Något fel på bilen eftersom du ska sälja bilen efter att ha ägt bilen i bara några månader?
Citera
Goliat
Jönköping
Här sen Nov 2008
Inlägg: 20


Trådstartare
Absolut inte...kanonskick ! Fick den i inbyte..

Mvh Jonas

_________________
Jonas Eriksson
Mitsubishi Lancer EVO VI TME
Citera
Marcus Jansson
Nyköping
Här sen Mar 2004
Inlägg: 124



Aha okej, var lite sugen på att köpa den förut, men gott om pengar är det ont om just nu..

Typiskt, ser ut att vara en riktigt fin bil det där..

Lycka till med försäljningen!
Citera
Goliat
Jönköping
Här sen Nov 2008
Inlägg: 20


Trådstartare
Jo de e väl tyvärr inte Bilsäljartider just nu... Tackar...

_________________
Jonas Eriksson
Mitsubishi Lancer EVO VI TME
Citera
SÄLJES
S: Saab 9-5 Aero SC "Maptun Performance".ev byte -03
3539 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande