| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: E36 M3 Avusblå; SÅLD
|
2 besök senaste veckan (3943 totalt) |
|
Det är en 95a. Servicebok finns, inte vidare välstämplad dock..
AC funkar ej. Det är nog det jag kan komma på som är defekt. Finns vibrationer med dessa hjulen men inte de som satt på innan så antingen är en fälg skev eller obalanserad. 4hjulsinställning gjord för inte så längesen. Detta är ingen utställningsbil. Men skäms inte för sig vid bankörning. Svårt att beskriva skicket, men tycker jag sammanfattar det rätt bra ovan. Uppdaterar med nummer i annonsen _________________ Henrik Frberg M535i |
||
|
Byte 945 turbo som e nybes o nyskatt för ett par veckor sen o me lull lull för ca 30k plus nya däck för 10k...?! Plus pengar till dig!
obs! Ingen tonåringsbil o inget styling förutom classicpkt!
Mail:m3crille@hotmail.com Mobil:070-201 85 62 _________________ Christian Larsson |
||
|
Re:
Ner med näven i sparbössan och rota, skicka sen ett pm med hur mkt du fick fram
_________________ Henrik Frberg M535i |
||
|
Minst en veckas väntan innan uppning av annons
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ /Anton Lillsund |
||
|
Norröver
Hur lång är e4an
Hade kunnat köra den till stockholm, har ändå ett ärende att uträtta där... Men alla kostnader står köpare för isf, detta är redan tillräckligt billigt. skicka pm eller slå en signal så kan vi se. _________________ Henrik Frberg M535i |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
S: E36 M3 Avusblå; SÅLD
|
2 besök senaste veckan (3943 totalt) |

