Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 5149 besök totalt |
Re:
det var inte den gangen vi video dokumenterade Basseng? Nar han testade Paganin? Fo verkar ju Agget skamma ut sig pa Ringen! Kommer ihag den vatkammade italienaren som stod i Schwedenkreuz med brinnande bil, bara nan manad innan Basseng korde den ![]() Synd pa en sa tuff karra _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Håller med, han har bevisligen kört där som en av de snabbaste förarna ![]() |
||||
Vilket ljud det äri Zondan!!
Man kan ju bara älska ljudet av manuell tå-häl i jmf med mskinell mellangas. PS. (jag mötte Lassie varning) i sept 05 stod Horacio Pagani med en hammare på någon av sina protyper och bankade kolfiber vingen, det var ett ljud jag i alla fall inte fixade... _________________ Patrik Ljunggren |
||||
Re:
![]() ![]() skönt o se Black Falcon killen på slutet där ![]() Ett par fina släpp också. Var det gatdäck på? Såg ut så i inledningen iaf.. Frän kärra. Bara snacka in sig hos Harry Boy ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Han är alltid med på banan, men jag kommer inte på det!! Tänkte samma sak. Skön ide med hela superbilstestet. ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Fantastiskt ![]() Jag kan sitta och titta mig trött på dessa incar-filmer. Speciellt dom där man kan se hur föraren hanterar bilen. Gillar verkligen Mr. Bassengs sätt att köra ![]() ![]() Imponerande killar ![]() |
||||
Re:
Hehe, det har jag också sett en gång när de skulle köra Supertestet. ![]() ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Re:
verkar som han får ratta lite "mer" i Skåne-Ägget ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 5149 besök totalt |