Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2453 besök totalt |
Lilla lemans, 9timmars på sviesta Linköping ??
Hej, jag undrar om det är nån som vet vad detts är för tävling?? vad är det för bilar, licens, mm som gäller?? Tror att det är nästa helg 15el16/11. Mvh Jim. _________________ Jim Bengtsson |
||||
det finns ingen info på lms hemsida iaf.
var har du fått info från om denna tävling?. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Kika på http://www.ostergotlandsbf.com/ under Inbjudningar i vänstermenyn. Tävlingen är den 15/11 på Sviesta i Linköping.
Direktlänk till inbjudan: http://www.rallysport.org/inbjudning Direktlänk till reglemente: http://www.rallysport.org/inbjudning (Tihihi! Jag ska ratta en Volvo 240! ![]() ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
För er som inte orkar länka sig vidare:
Tävingen är i format 2x2timmar, obligatoriskt förarbyte var 20:e minut. Bilarna ska följa ett modifierat folkrace-reglemente (enligt min teamchef, jag har inte en susning vad som gäller). Tävlingen är öppen för SBF prova-på-licens men minst en i teamet måste ha riktig licens. Sista anmälan var visst den 31/10, om jag såg rätt i inbjudan... _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Det är typ samma reglemente som vi kör med på rallycross/asfaltsbanor här i sthlm.... som Vallentuna MK arrangerar och jag tar tidtagningen på.
|
||||
Hör med dom som arrangerar, det kanske går att få in ett team till? _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Jim << Skoj!
![]() ![]() Gänget som jag får vara med på ett hörn i, fick snurr på Volvon idag! Så om du ser en som liknar mig ![]() ![]() Lycka till med Saaben! ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Någon som vet om det går något liknande i sommar på asfalt?
Vi tänkte spika ihop en bil på jobbet. Vi vill inte lägga ner för mycket jobb på bilen så ERF, SLC, 9timmars mfl går bort. Något i stil med denna "lilla lemans" med standard vagnar. Spruta på med förslag ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Rykten säger att Stolleloppet kommer köras på Sviestad i höst. Kolla med klubben Kvarnvingarna om inte de håller i det hela? Östra bilsportförbundet kanske också vet nåt? Edit: Kvarnvingarna finns på www.kvarnvingarna.just.nu Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
okej, tack så mycket, jag skall kolla lite ![]() Mvh Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2453 besök totalt |