| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: svarvämnen sökes. lagerbrons, plast, aluminium
|
3619 besök totalt |
|
hej! någon som har lagerbrons ,plast ,aluminium till att göra bussningar mm. massiv eller ämnesrör alla storlekar allt av intresse. hör av dig till mig och berätta vad du har och pris. min email: cdillac-59@hotmail.com _________________ kristian landström. bygger en lamborghini countach |
||
|
Plast och lagerbrons finns på momentum och aluminium har du på Mc Express. Plasten är inte direckt dyr lagerbonset vet jag inte och sisst jag handlade på mc express tror jag det var 100kr/kg för alu dom tog.
|
||
|
Re:
okej! lagerbrons är ganska dyrt att köpa därför tänkte jag höra här om någon har överfrån nån nedlagt verkstad eller liknande. så man får köpa alu hos mc-express? vad har dom för storlekar? _________________ kristian landström. bygger en lamborghini countach |
||
|
Re:
Hupp! Inte dyrt? Tokdyrt skulle jag vilja säga. 60-70 kilot ligger det väl från grossister nu, kanske billigare. _________________ Roland Johansson |
||
|
för några år sen så gjorde jag en grov tabbe när jag va hos lokala järn handeln..
jag skulle ha tag på aluminium stång 50mm massiv. Han : ska ta hem en bit? Jag: ja men va smidigt, gör det. Ett par dagar ringer han och säger att den har kommit, jag åker dit och hittar på en stav, en bit på 6m
som jag var tvungen att köpa.. så nu har jag väll ca 5.5 m kvar av 50mm alu stång hör av dig om det är intressant _________________ /Fredrik Strengbohm 0703252017 Bmw M3 -02 Bmw E30 Turbo -89 |
||
|
Re:
Ja det kan vara intressant vad vill du ha för den?
_________________ kristian landström. bygger en lamborghini countach |
||
![]() |
SÄLJES
|
3619 besök totalt |