Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: OZ superturismo WRC 15" / 6,5" 4/100 med R888 R-däck
1622 besök totalt
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
S: OZ superturismo WRC 15" / 6,5" 4/100 med R88

ska nu sälja mina fälgar med R-däck på då dom inte passar min bil längre pga av för stora bromsar.

bultmönster 4/100 har gått två säsonger. fälgarna är väl kanske inte som nya men klart bra skick!

sitter Toyo R888 på i 195/55 - 15 som går ett par banträffar till

här kommer några dåliga bilder, ska ta ny bild när ja kommer ihåg.





ni kan nå mej här på rejsa eller på 0738211160.

finns i kinna mellan borås och varberg, kan skickas om köparn betalar frakten

pris: 5000kr

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431



"sitter Toyo R888 på i 195/55 - 15 som går ett par banträffar till "

Tolkar jag det riktigt, men de låter som som om de är mer eller mindre slut, eller..?

Hade passat väldigt bra på min bil annars.

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
thoern
Lidköping
Här sen Mar 2005
Inlägg: 521



tror inte han menar att dom ska gå ett par banträffar till i hans ägo utan att dom håller ett par banträffar till. Med andra ord så borde det finnas en del kvar för alla vet hur mycket däck en banträff äter

Med andra ord, bara handla och va glad Gegge

_________________
Fredrik Thörn, Lidköping

Projektet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43179
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
Re:

thoern skrev:
tror inte han menar att dom ska gå ett par banträffar till i hans ägo utan att dom håller ett par banträffar till. Med andra ord så borde det finnas en del kvar för alla vet hur mycket däck en banträff äter

Med andra ord, bara handla och va glad Gegge


precis du har alldelles rätt

kan fixa bild på däcken imorn!

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431



Har du ET och storlek på centrumhålet? Ungefärligt mönsterdjup? Jämnt slitet? Skicka med bussgods?

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
Re:

gegge skrev:
Har du ET och storlek på centrumhålet? Ungefärligt mönsterdjup? Jämnt slitet? Skicka med bussgods?


ET 35 eller 40 , 99% på att de är 35 ska kolla detta. storlek på centrumhålet är stort men nu med centrumring i är det 57,1. mönsterdjur ligger runt 2mm o hyffsat jämt slitet.

visst kan ja skicka med bussgods det har gått smidigt innan thumbs up

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431



Hämtade hjulen från Bussgods i morse. Som beskrivet i texten vilket gör bägge glada

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
SÄLJES
S: OZ superturismo WRC 15" / 6,5" 4/100 med R888 R-däck
1622 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande