Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Fin e30 som sommarbil!
1029 besök totalt
Ripli
Avesta
Här sen Okt 2008
Inlägg: 21


Trådstartare
K: Fin e30 som sommarbil!

Som rubriken lyder så är jag intresserad i en fin e30 som ja kan ha som endast sommarbil, den ska vara i väldigt fint skick och gärna ha lite smålull i.

har precis fått ett garage där jag kommer förvara den och hålla den i pedantiskt skick. Det kan vara vilken e30 som helst, 318is, 325, 320 vad som helst bara den är i väldigt fint skick.

pris är överrenskommelse, men är beredd att betala lite om det är en väldigt fin bil i fint skick.

alla svar godtas.

Mvh Johnny

_________________
Johnny Danielsson
Citera
phonic
Sverige
Här sen Feb 2007
Inlägg: 240




_________________
Björn, A
Citera
MatzOlli
ÅSA
Här sen Jun 2006
Inlägg: 860



https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=50141&highlight=

NY E30 = Z3

Man behöver ha minst en av varje hemma

Z3 är om möjligt ännu roligare att köra.. 50/50 på vågen original. thumbs up

\matz

_________________
Matz Olli 0702-263604
Fluffen en gammal grön compact
Citera
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1447



https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=727787

allt är väl till salu till rätt pris.

den var i tillräckligt bra skick för att länsförsäkringar skulle vilja enthusiastförsäkra den...

är du intresserad kan vi prata vidare på pm.

/Björne

_________________
//Björn Strömberg

BMW Abuser
Citera
SÄLJES
K: Fin e30 som sommarbil!
1029 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande