| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Super fräcka kolfiber pennor **back by popular demand!!**
|
9646 besök totalt |
|
Hej, Jag har kommit över ett parti med riktigt fräcka pennor i kolfiber. Pennan är av rollerball bläck typ och har skaft i äkta kolfiber. Pennan levereras i presentask. Bläck patronen är utbytbar och använder vanliga Hauser 777SF refill.
Perfekta juklappen till den biltokige eller till dig själv! Säljer dessa pennor för endast 300.- inkl. porto. Kontakt via PM eller mejl the_tifosi(at)hotmail.com MVH Johannes _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
|
Re:
No problems, utbytbar så klart! _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
|
Nu har jag fått in ytterligare ett gäng pennor!
Missa inte chansen att köpa en super fräck penna till dig själv eller kanske en julklapp till någon. MVH Johannes _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
|
Re: Pennor
Tack själv! Ja pennorna håller verkligen mycket fin finish och kvalité.
Ciao, J. _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
|
färg på bläcket?
hur bred kula? är det en stor kula som är lätt och mjuk att skriva med eller är det en sån liten kula som river sönder papper om det är lite fuktigt eller är tunt? du kanske skulle kunna ta en bild på nått du skrivit? =) mvh _________________ Jimmy Lindroth |
||
|
Re:
Svart bläck, medium kula.
_________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
|
Re:
8 kvar varav 5 "bokade" av samma person men ej betalda så snart får jag väl säga "först till kvarn" om han inte betalar inom det närmsta. Ciao, J. _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
|
Jag har fått tag på ytterligare ett gäng av denna populära pennan. Superfräcka och mycket fin finish!
PM eller mejla the_tifosi(at)hotmail.com MVH Johannes _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
|
Veckans
Alla PM svarad på och beställda pennor skickade. Har fortfarade ett par pennor kvar om det är någon mer som är spekulant. MVH JE _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
|
Alla beställda pennor är skickade.
Frogleg, skulle Du ha någon penna eller? Har PMat dig men har inte fått något svar. Finns fortfarande pennor kvar så kom och köp!! MVH Johannes _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
|
Alla pennor sålda.
Tack alla för smidiga affärer och hoppas att ni är nöjda. Återkommer om jag får in fler. MVH Johannes _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
![]() |
SÄLJES
|
9646 besök totalt |