| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: SÅLDA!
|
1409 besök totalt |
|
Hämtas i Malmö för 500,-/4 st http://www.verktygsboden.se/V06/shop PM eller 0708-977918 |
||||
|
Re:
Han har slutat köra ner till Malmö, får höra med svärfar om han ska ner. Återkommer snarast. EDIT: Ingen Malmö resa närmaste tiden, jag avstår denna gång också.
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
|
om möjligheten finns att du skickar dem så kan de vara av intresse, vad väger de om man nu skall kolla upp frakten?
Mvh _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
okej, så här ligger det till:
De är ett par år gamla, bra skick, har använt dem till en bil som har stått stilla på dem under en vinter. Bilder blir det inga för kamerans minneskort vill inte prata med min dator. Bilder finns på länken längre upp i annonsen. Vikt = ingen aning, men de väger nog nära 10 kilo styck, de skall ju tåla en bil... De kostar alltså 500,- för alla fyra, och frakten kommer troligen bli så dyr att det inte är lönt att skicka dem. Jag kör inte till bussgods för att skicka dem eftersom det tar mig 1½ timme att göra det mitt på dagen. Jag har heller inget intresse av att packa in dem så de klarar transporten, då det också tar orimligt med tid. Därför kör vi med avhämtning i Malmö
|
||||
![]() |
SÄLJES
|
1409 besök totalt |