| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: glasfiber / kolfibertak till E30
|
2487 besök totalt |
|
Tjo, vem har kolfibertak som är lämpligt till min m3 e30 ?
..även framskärmar i glasfiber är av intresse, krav att de har mkt god form.. mvh Peter |
||
|
Re: K: glasfiber / kolfibertak till E30
Du kan kolla med Kristian på www.sportvagnskonsult.com inte säker på att han har färdiga formar till M3 E30 men skadar inte att kolla. _________________ Viktor Ekström BMW Z3 M-coupé BMW E36 325 Tesla 3 SR+ |
||
|
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
_________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||
|
|
||
|
Jag kan gjuta.
Jag har fått förfrågan från fler håll om tak tilll just M3E30. Prismässigt hamnar det på ca 6-8000:- MVH |
||
|
Hej.
Vi har tillverkat ett antal tak i både glasfiber & kolfiber till E30 M3. Kostar 5500:- Mvh: Lars Adolfsson www.acm-ab.se Telefon: 0455 617 610 _________________ Lars Adolfsson |
||
|
Re:
jag har mailat en del förfrågningar till er men inte fått svar. semesterstängt över helgerna? _________________ Sammy Lundin |
||
|
Re:
Er priset for glassfiber eller kolfiber. Har du en bild på taket? _________________ Mvh Thomas W Kristiansen |
||
|
Hej igen.
Min hemsida kommer inom kort att visas i en helt ny vy, det kommer att finnas bilder & text till varje bild & självklart även aktuella bilder. Som det är nu så är bilderna bara under all kritik, vårt nya M3 utbud finns inte ens med på några bilder. Jag kan bara beklaga detta men mitt företag har växt & vi har jobbat massor för att göra våra trogna kunder nöjda. Det kommer att en typ av webshop där ni kunder direkt ser bilder & priser på vad ni vill köpa / beställa! Ni rejsa fantaster kommer även att ha en stående rabbat på 10% på mina webpriser tills vidare. Priset på taket var på ett kolfibertak.. Mvh: Lars Adolfsson
_________________ Lars Adolfsson |
||
![]() |
SÄLJES
|
2487 besök totalt |