| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Pedalställ
|
1943 besök totalt |
|
S: Pedalställ
Pulverlackat i BMW Mfärger. (jag kan blästra det om köparen inte vill ha det målat) Komplett med cylindrar och bromsvåg. Det får inte plats i min bil och säljes därför. Kostar 3000:- + ev. frakt. 0763 479686 Mail eller PM
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
|
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
|
Ja. Jag har inte skickat ännu, men jag väntar på pengar från en kille som skulle ha det. Men jag skriver här igen om han ångrar sej.
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
|
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
|
Tjena B1 :-) Varför Cammo nu då?
Hörde inte av dig mera ang fronten sen... Ditt pedalställ ser ut att passa bra i mitt bus projekt ;-) Vi kan väl ringa oss emellan? Mvh: Lars Adolfsson www.acm-ab.se Telefon: 0455 617 610 _________________ Lars Adolfsson |
![]() |
SÄLJES
S: Pedalställ
|
1943 besök totalt |

