Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K:2st dåliga r888
639 besök totalt
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461


Trådstartare
K:2st dåliga r888

måste kolla lite om det går så om någon har 2st 255/40/17 R888. kan vara helt slut bara det är billlllllllligt

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499



Jag har.

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Nahpets
Stockholm
Här sen Feb 2008
Inlägg: 64



Re: K:2st dåliga r888

jorgen skrev:
måste kolla lite om det går så om någon har 2st 255/40/17 R888. kan vara helt slut bara det är billlllllllligt


Hej,

jag har med . Jag ska till Karlstad den 26e tom 28e.
Däcken sitter på fälg så jag får be dig bekosta däckkrängning med. Mönster finns kvar. Bild kan ordnas om du önskar.
Hör av dig om intressant. Inte senare än 22a dec.

Mvh
Stephan
076 823 23 10

_________________
Stephan Samuelson
Porsche 944 TURBO -87
Citera
SÄLJES
K:2st dåliga r888
639 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande