Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (5918 totalt) |
Till slut har den blivit rak, blank och röd igen!
![]() ![]() ![]() Kommer inte lägga upp en "våra banåkarbilar"-tråd, men har fått påtryckningar om att den vill ses på detta forum. Jag är inte den som är den utan visar gärna upp den, men projekttråd hinner jag inte med tyvärr. Håll till godo...! ![]() Stort tack till: -Statoil i Höganäs som lånat ut trailer i tid och otid. -Skadecenter i Höganäs som lagt den blanka lacken! ![]() ![]() _________________ Per Lidbom i3S ACS -18 M5 e28 -86 M5 e39 -99 M540i/6 touring (snart M5) -01 ...och en jädra massa cyklar. |
||||
Tycker det ser ut som ett Z3M diffhus? _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Kul att ni gillar den! När Götesson ägde bilen byttes klumpen från den stora till den mindre tillsammans med 3,91:1 utväxling. Den klumpen har samma bultdelning som 325/M3 e30/Z3 och därför passar Z3M-kåpan så bra ![]() ![]() (får nog starta en projekttråd iaf... ![]() _________________ Per Lidbom i3S ACS -18 M5 e28 -86 M5 e39 -99 M540i/6 touring (snart M5) -01 ...och en jädra massa cyklar. |
||||
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||
Härligt Per
![]() Ska bli hur kul som helst att se dig på banan igen!! Då borde vi bli 4-5 E28'or på banträffen ![]() Får väl meka lite i vinter, så att jag hänger med... _________________ Jan Skj McLaren MP4-12C-2012 BMW 536i E28-1986 Jaguar Sovereign-1996 Audi A4 Quattro-2005 |
||||
Sandplåten under stötfångaren var lite rostskadad i hörnorna, så jag gjorde en ny i glasfiber. på köpet kanske jag sparar något gram? ![]() Dilemma: Alpinaplog eller endast sandplåt fram? ![]() _________________ Per Lidbom i3S ACS -18 M5 e28 -86 M5 e39 -99 M540i/6 touring (snart M5) -01 ...och en jädra massa cyklar. |
||||
Puh, blev lite orolig att du skulle hänga på ett M-paket. ![]()
Lägger min röst på endast sandplåten, som "orginalet". Eller kanske en M5-läpp. Hur mycket bjuder du? ![]() _________________ Mikael Färnström BMW E24 BMW E28 BMW E39 BMW CS #3981 |
||||
Behåll 535-utseendet eller gjut upp en M5-läpp och fortsätt använda breddarna du har. Alpinaspoilern är visserligen snygg men gör sig bäst på en Alpina. Tycker jag =) _________________ Jesper Brenner Life Isn't about the amount of breaths you take - it's the breathtaking moments that count! |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (5918 totalt) |