Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1164 besök totalt |
Öppettider turistkörning 2004 ?
Nu vet jag att jag är lite tidigt ute... banan har ju inte stängt för detta året än. ![]() Men när är det egentligen som öppettiderna för nästa år släpps? Nån som hört några indikationer på hur det kommer att skilja sig från detta året? Vet att det nämts lite om det i en annan tråd. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||
Re: Öppettider turistkörning 2004 ?
Att priserna förblev oförändrade var ju en positiv överraskning. Förhoppningsvis blir det ingen minskning av turistkörningen men ingen vet nog säkert ännu. Mycket av schemaläggningen hänger för närvarande i luften eftersom man håller på och bråkar om när man skall köra F1-loppet. Ett alternativ är tydligen i slutet av April men då kan det ju snöa, ett annat är samma helg som "Rock Am Ring" vilket är ett jättearrangemang med massor av besökare. Innan man klarat ut det där lär det inte bestämmas några öppettider. Jag tror nog att så fort det blir klart så kommer det ut på "Ringers" och andra forum och även här. om ni kan tyska så bevaka http://www.touristenfahrer.de/forum/ Där verkar det komma ut en del officiell och halv-officiell information. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1164 besök totalt |