Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Race4 @ Våler, 20/12, kl 19 och 21
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
11215 besök totalt
O.andersen
Norge
Här sen Okt 2008

Re:

Kavic skrev:
[SRM]Danne skrev:
Vad är det som strular Uffe??
Första gången jag kör med depåstopp. Funkade kanon här. Smidigt när man kan göra en profil innan rejset.
Då är det bara att trycka på Pitrequest, sen på confirm när man kommer in på depågatan.

Rejset gick över förväntan idag oxå då BMWn inte gillar regn. Hade kunnat bli så mycket bättre om jag bara hade kunnat hålla mig på banan hela tiden.
Kom i mål på en 6:e plats efter 3 besök i sandfållan.
Hade en kul fajt med William några varv innan jag seglade ut i sanden och var tvungen att släppa 2 bilar.
Ser fram emot ett torrt rejs.

Jag har också gjort en profil,Men när jag har gjort mitt stopp o kört ett varv så får jag DQ det är 3 dje gången det händer, Så nu får det vara.

Men har du testa dette offline utenom lopen da Uffe, jag har testat depot stopp manga tag, og det har inte vært non problem

Degerfors
Här sen Nov 2007

Här med är jag tvingad att kasta in handduken till denna serie. då jag återigen får lostconection efter att ha tagit kvalat in på bästa tid dessutom, nu hade jag ju lite förspännt då jag inte hade straffvikter Men som sagt det går inte att sitta och lägga timmar på en bana och sedan ej få köra!! Jag fattar inte var felet ligger. trodde det var fixat eftersom det inte hänt på jätte länge. Och så sker det just då det gäller > hade stängt av alla "live" update progr, som jag kunnat hitta. Och alla andra onödiga program.. Och tagit det förvana då jag kör och det har funkat klockrent ..... tills i kväll. WHY???

Härmed står en volvo c 30 till förfogande. Tack och hej.

Stockholm
Här sen Apr 2003

Ja jag har testat massa gånger efter Racen o då funkar det kanon, Så inga mer STCC race med depå stop för min del,

O.andersen
Norge
Här sen Okt 2008

Et lite forslg til endring av server innstelningar fra meg.
trening : server open
Kval : server stengd
Warm up : sever open
Race : server stengd

Hadde man kommet inn på server under warm up,kunde man hatt mulighet for å være med på race om nonting strulad under kval.

Norge
Här sen Okt 2008

Re:

Varmaren skrev:
Här med är jag tvingad att kasta in handduken till denna serie. då jag återigen får lostconection efter att ha tagit kvalat in på bästa tid dessutom, nu hade jag ju lite förspännt då jag inte hade straffvikter Men som sagt det går inte att sitta och lägga timmar på en bana och sedan ej få köra!! Jag fattar inte var felet ligger. trodde det var fixat eftersom det inte hänt på jätte länge. Och så sker det just då det gäller > hade stängt av alla "live" update progr, som jag kunnat hitta. Och alla andra onödiga program.. Och tagit det förvana då jag kör och det har funkat klockrent ..... tills i kväll. WHY???

Jag fikk også connection lost under kval, men det beror på mitt nettverk, og har ingen ting med stcc spelen eller server å gjora, regner med det samma hos deg

Västerås
Här sen Dec 2004

Pool2:
Grattis Robin och Hummelsta
Tack Ageby för en kul fight. Jag är inte tillräckligt tuff för att klämma mig förbi

Degerfors
Här sen Nov 2007

Re:

o.andersen skrev:

Hadde man kommet inn på server under warm up,kunde man hatt mulighet for å være med på race om nonting strulad under kval.

Eller hinna in igen om man fått steamkrasch, mitt i kvalet. Ni fattar ju.... man sitter bara och stirrar in i skärmen med tom och glansig blick. sedan letar man på nått som känns jävligt gött att slänga i väggen

Norge
Här sen Okt 2008

Re:

Varmaren skrev:
o.andersen skrev:

Eller hinna in igen om man fått steamkrasch, mitt i kvalet. Ni fattar ju.... man sitter bara och stirrar in i skärmen med tom och glansig blick. sedan letar man på nått som känns jävligt gött att slänga i väggen

Enköping
Här sen Nov 2008

tack för ett kul rejs Heja hummelsta

jag e imponerad av alla jag varva för dom vek åt sidan så fort dom såg en och va inte ett dugg i vägen riktigt bra gjort

Kinda
Här sen Aug 2005

otur Kenny men vilken tid thumbs up

om det är mindre strul med sprint-rejs är jag för det.

Enköping
Här sen Nov 2008

För det jag me

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
@Alla: Träningen är ju öppen så att alla kommer in. Kval: Den kan man få öppen om man vill men det vill jag inte. Varför? Jo om man tex har 40 kg i straffvikt och sen åker ut precis innan kvalet och sen kommer in igen så har man 0 kg! Jag kan inte gå ur kvalet och lägga på vikterna på den personen. Därför stängt kval!

Warmup: Den är automatiskt stängd. Det går tyvärr inte att ta bort. Lite synd för det vore kanon om den var öppen, men det går alltså inte att välja.

Tack alla för kvällens rejs!!! Synd att ni vill hoppa av men det respekterar jag! Jag stryker er ur anmälningslistan.

Team Swedish Racing Mates
Citera
Ainisse
Västerås
Här sen Dec 2004

Re:

Kavic skrev:

Jag har också gjort en profil,Men när jag har gjort mitt stopp o kört ett varv så får jag DQ det är 3 dje gången det händer, Så nu får det vara.
Ta en bild där man ser depårutan, så vi kan se hur du ställt in den. För mig funkat det klockrent. OBS! Man MÅSTE byta minst 2 hjul annars blir det DQ.

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Förresten detta med kvalen: För mig kvittar det men vi hade en omröstning för ett tag sedan om detta och då valde en majoritet att köra med depåstopp i vissa lopp så därför tycker jag att vi fortsätter med det.

Team Swedish Racing Mates
Citera
Robin johansson
Enköping
Här sen Nov 2008

jag tycker om depåstop blir lite taktik i det hela

Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

R johansson skrev:
tack för ett kul rejs Heja hummelsta

jag e imponerad av alla jag varva för dom vek åt sidan så fort dom såg en och va inte ett dugg i vägen riktigt bra gjort

Vilket Hummelsta ???

Robin johansson
Enköping
Här sen Nov 2008

där jag bor i enköping

HJÄLP på falken blir det 60 extra kilo på mig

Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Varmaren skrev:

Det är en Honda ledig i pol 1,

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Kul rejs med mycket händelse runt om kring Trots att jag låg lååångt ner i fältet var det full action, ThomasT fick ingen kvaltid och man visste att han skulle komma ångades och det gjorde han flera gånger Höll mig undan exemplariskt hoppas jag för er snabbare förare, ThomasT skrev att jag gjorde mer än jag behövde men enligt mitt synsätt så finns det ingen anledning att stänga en som är så mycket snabbare Hur som helst är jag toknöjd med min plats, har inte kört knappt något sen jag köpte G25:an och hade dessutom ändrat tillbaks bromsen till mittpedalen igen vilket Niklas Maravic säkert märkte i första kurvan efter start då jag helt enkelt tryckte ner fel pedal (kopplingen med resultat att jag nosade dig i röven) Tur som tusan klarade sig Niklas bil och med ett bra resultat i bagaget

Edit: Kom på att jag måste tacka Niklas Maravic för toksnabb telefon support i och med att ratten blev sned som f*n rätt som det var, även tack för att du kollade vilken setup jag hade...hehehehe.

nisse andersson

Här sen Apr 2008

till kavic angående bilbyte

hej jag undrar om jag kan ta kenny björnelundhs volvo c30 istället för min s60 eftersom han lägger av. mvh nisse i poll 2.

Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Ainisse skrev:
Kavic skrev:

Ta en bild där man ser depårutan, så vi kan se hur du ställt in den. För mig funkat det klockrent. OBS! Man MÅSTE byta minst 2 hjul annars blir det DQ.

Jag byter alla 4 däck o Alt funkar som det ska i depån, Men det spelar ingen roll längre jag har ställt min bil till förfogande nu,

Racingsimulatorer
Race4 @ Våler, 20/12, kl 19 och 21
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
11215 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande