Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Problem
<<   1, 2
2969 besök totalt
Sören Ö
Västerås
Här sen Okt 2007

Re:

Broddan skrev:
Hittat felet nu och det måste vara det.Processorn och grafikkortet är för bra för 480W.Tillsammans drar dom 520W.Så då är det nytt som gäller men då räcker väll ett 580W?

Enligt de uppgifter jag får fram drar ditt grafikkort 48W och din proccessor 89W ( http://www.gpureview.com/show_cards.php?card1=580&card2=384 och http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=380264&view=detailed#ProductT . . . . ) jag upprepar mig gärna - om du får 100% proccessoraktivitet och inte vet varför, stäng då av proccesserna en efter en och se när det blir bättre, du har något laddat och kört som tar all kraft (folding@home/SETI eller vad som hellst)

Vista beror det kanske på om du har vistas egna viruskoll och brandvägg och det där windows defender påslaget, slå av proccesser för att se vad det är!

Har du samma problem i XP, slå av proccesser för att se vad det är!

om du inte får riktigt bra julklappar i år, slå av proccesser för att se vad det är!

Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

ser nu vilken cpu och grafik du kör men inget om nätaggregatet Har du något namn på det? om inte vad är det för märke på din datorlåda tro?

ser att du skriver det hackar till, du sitter inte på bittorrent eller nåt? med en slö disk och att du både tankar ner och folkt tankar från dig får du lite belastning på disken.

Gissar ändå på någon säkerthetspryl som går ingång o skannar vid aktivitet.

Som andra oxå säger så är det säkrast att köra uteslutningsmetoden och stänga ner tjänsterna en efter en för att hitta källan till dina problem.

Gjorde du en nyinstallation av XP och utan att lägga till en massa prylar testade spelet, hackade det då oxå isåfall? ge oss MER kött på benen så vi kan reda ut detta!!

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Broddan
Gävle
Här sen Okt 2008

Trådstartare
Hejsan alla.okej jag måste sett helt galet

Aja här är grejerna jag har och hoppas det hjälper

Minne: 2048 MB Apacer 2.0GB PC5300
Hårddisk: 500 GB SATA II
operativsystem: XP Home Edition och Vista Basic har jag testat men nu är det XP i
GrafikKort: ATI Radeon HD4650 1024MB
Processor: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz
Moderkort: Asus M2A-MX
Datorburk:ACE Heroes IV
Nätaggregat vet jag inte men på kartongen står det 480W PSU included.
Citera
Racingsimulatorer
Problem
<<   1, 2
2969 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande