Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 2969 besök totalt |
Re:
Enligt de uppgifter jag får fram drar ditt grafikkort 48W och din proccessor 89W ( http://www.gpureview.com/show_cards. Vista beror det kanske på om du har vistas egna viruskoll och brandvägg och det där windows defender påslaget, slå av proccesser för att se vad det är! Har du samma problem i XP, slå av proccesser för att se vad det är! om du inte får riktigt bra julklappar i år, slå av proccesser för att se vad det är! |
||
ser nu vilken cpu och grafik du kör men inget om nätaggregatet Har du något namn på det? om inte vad är det för märke på din datorlåda tro?
ser att du skriver det hackar till, du sitter inte på bittorrent eller nåt? med en slö disk och att du både tankar ner och folkt tankar från dig får du lite belastning på disken. Gissar ändå på någon säkerthetspryl som går ingång o skannar vid aktivitet. Som andra oxå säger så är det säkrast att köra uteslutningsmetoden och stänga ner tjänsterna en efter en för att hitta källan till dina problem. Gjorde du en nyinstallation av XP och utan att lägga till en massa prylar testade spelet, hackade det då oxå isåfall? ge oss MER kött på benen så vi kan reda ut detta!! _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Hejsan alla.okej jag måste sett helt galet
![]() Aja här är grejerna jag har och hoppas det hjälper ![]() ![]() Minne: 2048 MB Apacer 2.0GB PC5300 Hårddisk: 500 GB SATA II operativsystem: XP Home Edition och Vista Basic har jag testat men nu är det XP i GrafikKort: ATI Radeon HD4650 1024MB Processor: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Moderkort: Asus M2A-MX Datorburk:ACE Heroes IV Nätaggregat vet jag inte men på kartongen står det 480W PSU included. |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 2969 besök totalt |