Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Slutsteg
467 besök totalt
Bladh
Hagelstorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 2332


Trådstartare
K: Slutsteg

Någon som har liggandes i någon hörna? Måste ju finnas på hyllorna i garagen efter allt lättande...
Behöver ett 4-kanals eller två 2-kanals till "nya" bruksholken så att jag slipper lyssna på den surrande 4:an där framme.
Prisklass? Så billigt som möjligt! Vill ju inte att stereon ska bli dyrare än bilen

_________________
Anders Bladh

Vespa PX 200 -83
Vespa P200 -80
Mazda MX-5 -91
En vit Opel -18
Citera
SÄLJES
K: Slutsteg
467 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande