Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Centrumkåpor bbs rs
1323 besök totalt
Olin
ljungby
Här sen Sep 2005
Inlägg: 38


Trådstartare
K: Centrumkåpor bbs rs

Behöver minst 2st centrumkåpor till bbs rs med eller utan centrum mutter! allt av intresse!
tel 0705327483
folin@netatonce.net

mvh

_________________
Fredrik olin
Citera
Olin
ljungby
Här sen Sep 2005
Inlägg: 38


Trådstartare
upp

allt av intresse

_________________
Fredrik olin
Citera
Olin
ljungby
Här sen Sep 2005
Inlägg: 38


Trådstartare
upp upp

_________________
Fredrik olin
Citera
Olin
ljungby
Här sen Sep 2005
Inlägg: 38


Trådstartare
upp

_________________
Fredrik olin
Citera
Johan E
Säter
Här sen Apr 2007
Inlägg: 505



Du kan demontera kåporna till de kryssekrade BBS-fälgarna som satt på många 80-tals BMW. Från 3-serien till 7-serien. Själva tallriken är samma om det bara var den du var ute efter. Behöver alltså inte vara från RS. Style 5 heter fälgen på BMW-språk. 15" och större har den tallriken som passar RS-fälgen.
Denna fälg, med kåpa i auminium. Style 5

_________________
///BMW - Was sonst!

Johan Eriksson
Citera
Olin
ljungby
Här sen Sep 2005
Inlägg: 38


Trådstartare
tack för tipset...

mvh

_________________
Fredrik olin
Citera
airs
Kopparberg
Här sen Sep 2007
Inlägg: 101



Jag vill inte vara den som är den, men jag har ett par tallrikar från krysseker och dom är för stora till mina bbs rs. Och style 5 är väl dessa split som brukar sitta på e30m3 http://i120.photobucket.com/albums/o161/jvcajita/willis/bbs1.jpg ? Sorry för nedskräpning i tråden.

_________________
Jens Almerstedt
Citera
Johan E
Säter
Här sen Apr 2007
Inlägg: 505



Det där är nya generationen style 5, tvådelad split, och har kåpor i plast vilket även vissa kåpor till äldre style 5 är. De kåporna till de äldre style 5 i 15" eller större och där tallriken är i aluminium är samma som de till RS.

Edit:
Hmm, kanske det finns flera modeller av kåporna än de jag vet av?
Mina hade samma nummer som de på mina RS.
Värt att kolla upp i alla fall då det är lite enklare att få tag i de kåporna än de till RS.

_________________
///BMW - Was sonst!

Johan Eriksson
Citera
Olin
ljungby
Här sen Sep 2005
Inlägg: 38


Trådstartare
ok. det tål att kollas upp iallafall

_________________
Fredrik olin
Citera
SÄLJES
K: Centrumkåpor bbs rs
1323 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande