| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Compomotive + oz-Hjul 108/4 Däck slicks + rally
|
1550 besök totalt |
|
S: Compomotive + oz-Hjul 108/4 Däck slicks + rally
oz Superturismo 17*8 et 42 med original-spacer 21mm alltså et21 med spacer,däck för max en säsong till Tänkta pengar 4500kr
Tecnomagnesia 7,5*17 Låg et ca19 2st bra däck Skavda utav ett kvinnokön Tänkta pengar ca 2000kr
Fler bilder på däckena http://s430.photobucket.com/albums/q Ace Monaco 7,5*17 låg et utan däck nått skavda men ingen överdrivet
Mi16 3 däck sitter på 500kr
Compomotive Mo1770 17*7 mått beställda med 15 i et, En fälg skavd, inte så farligt går att fixa med lite spackel och färg, alla fälgarna behövs lackas för utställningsskick, hårda belägg har gjort dom lite risiga. Nypris 12000kr.Tänkta pengar 5000kr Sitter 2 st toyo proxes r888 som går att slita nån banträff mer och 2 som förcorden börjat synas på. Rallydäck Silverstone ungerärlig storlek 185/65 15 hårda för lång livslängd och mönsterpassade höger/vänster.knapp använda och då på snö på en 4x4. 2000kr Slicks. 175/ 15" Finns gummi kvar enligt hålen i slitbanan 500kr Alla fälgar är 108/4 Edit: nu med riktpriser,vill 2 ha samma grejj gäller bud. Edit:2 Nya bilder på alla oz + däcken op Mo1770 och alla hjulen har minst 67,1mm navhål då alla hjul suttigt på en 206 306 xantia eller nått annats Psa-aktigt Edit:3 Grejorna finns i Skara Länk till Bilder http://s430.photobucket.com/albums/q |
![]() |
SÄLJES
S: Compomotive + oz-Hjul 108/4 Däck slicks + rally
|
1550 besök totalt |
