| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Honda CBR 1100XX superblackbird motor till din 7a 10000:-
|
2073 besök totalt |
|
-02 knappt 2000mil i mycket gott skick funkar klockrent, provkörd av mig. komplett med avgas och insug (insprutning med separata späll) lite bättre kraft än 1000cc motorerna, bättre ekonomi än hayabusan. rakskuren tät dogbox låda, mycket effekt, varvvillig och extremt stryktålig sen att den väger väldigt lätt är ju en väldigt stor fördel enligt mig. populärt alternativ till hayabusa i exempelvis super 7 Pris: bud, står mest ivägen 0707-354114 _________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
||
|
bilder på hoj samt motor kan ordnas, hojjen är frontalkrockad men motor och kringutrustning har klarat dig bra
pris: 15000kr för motor _________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
||
|
Klarat sig bra? Vad menar du med det?
Är den startbar med all el o nycklar? Det är väl startspärr på dessa hojar? Är det JG som jag köpte Rexxen av?
|
||
|
att motor mm klarat sig bra och är i ok skick efter krock. kylaren fick sig en liten törn.
jag har all el japp. det är möjligt...jag har haft många rexxer, vilken menar du? _________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
||
|
Re:
Ja dte är det Roger.. Johan e bara lite mera förvillad än vanligt efter all julglöggen
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
![]() |
SÄLJES
|
2073 besök totalt |