Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1519 besök totalt |
attitude i epanytts nästa nummer
attitude:s ss kommer att publiceras i kommande nummer. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
och jag är med i en högst väntad bil. (som jag inte längre äger) Ser fram emot tidningen enormt mycket. Detta är värt de dyra prenumerationspengarna... hoppas vi. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Japp är numera känd som Pärschå-Daniel... ![]() Undermotoriserad, framhjulsdriven bil med finfint chassi vad det. Skinn och AC. ![]() Men så snabb var jag nog inte. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Nja, så sakta gick det väl inte? Snabbast va du ju inte. men det berodde ju på bilen.
Nu väntar vi med spänning på att se hur mycket rövarhistorier dom har hittat på om oss. ![]() ![]() |
||||
Nu lär tidningen har kommit. Någon som läst? Jag har tyvärr inte fått tidningen än.
(och ja, det är ok att erkänna att man prenumererar ![]() |
||||
jag har läst
![]() duktigt snabb tid det där ![]() du fick en lite större ruta än de andra samuel, även mattias becker med 325i fick en stor ruta. förmodligen mest tack vare den fantastiska förklaringen till de "dåliga tiderna", ovetande får med spänning vänta på hur bortförklaringen löd ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1519 besök totalt |