Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Catbacksystem BMW E36 328 touring/M3!!
852 besök totalt
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280


Trådstartare
K: Catbacksystem Bmw E36 328 touring/M3!!

Söker efter ett antingen fint beggat halvsystem (catback) eller nytt för vettiga pengar! Simons e inte aktuellt såvida d inte e billigt.. Har trista erfarenheter me ljud o kvalité.. Skall sitta på en Bmw E36 328 touring som har M3 3,2 spis.. Hade ett Remus system på min förra 328 limo som ja va galet nöjd me både kvalité- o ljudmässigt så nåt liknande d hade varit fint men vill gärna testa nåt annat!

Så va har DU o erbjuda? Gärna bilder så man kan bilda sig en första uppfattning!

Svara i tråden eller maila till: m3crille@hotmail.com

_________________
Christian Larsson
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280


Trådstartare
Upp!

_________________
Christian Larsson
Citera
hartge
åtvidaberg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 687



kan rekomendera scorpion finns o köpa på www.koed.dk

_________________
Pierre Rosenholtz

bmw 530D Touring -10
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280


Trådstartare
Tack för tipset! Ska kollas upp Nån aning om hur ljudet blir me d eller nåt ljudklipp? Får forska på nätet ikväll så länge...

_________________
Christian Larsson
Citera
hartge
åtvidaberg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 687



Re:

M3Crille skrev:
Tack för tipset! Ska kollas upp Nån aning om hur ljudet blir me d eller nåt ljudklipp? Får forska på nätet ikväll så länge...
det låter riktigt gutt INTE som simons

_________________
Pierre Rosenholtz

bmw 530D Touring -10
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280


Trådstartare
Hitta en hel drös me ljudklipp på "tuben" o lät riktigt gött! Lite åt eisenmann hållet o det e ju inte fel!! Tyvärr verkar d va dåligt me beg system så blir nog o shoppa nytt! Nån bra sida eller svensk återförsäljare nån har erfarenhet av?

_________________
Christian Larsson
Citera
hartge
åtvidaberg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 687



går bra o köpa direkt från dom ...annars har ju ppf sålt deras grejer förut vet ja

_________________
Pierre Rosenholtz

bmw 530D Touring -10
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280


Trådstartare
Tja inga problem o handla från koed kan ja tänka.. E ju "stort" känt företag.. O ppf hänger ja oxå på så får väl dra iväg ett pm till Bäckis o grabbarna! Tackar Hartge!

_________________
Christian Larsson
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280


Trådstartare
Blev ett Supersprint catback till sist! Låter lagom mysigt så ska testas iaf!

_________________
Christian Larsson
Citera
SÄLJES
K: Catbacksystem BMW E36 328 touring/M3!!
852 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande