Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 5035 besök totalt |
eftersom ni nu klagar på bromsarna på volvon så kan man ju 'uppgradera' till dessa istället?
![]() ![]() |
||||
Ta en titt på detta tillbehör till Haldex...
http://www.forgemotorsport.com/tt.as This ECU complete with the necessary wiring harness allows you to take control of your Haldex system and engage a true 4 wheel drive (50/50 split). ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Hmmm... Nu skulle det kunna fungera, alltså om man monterar denna lilla detalj - never mind att det blir 15 kkr innan man har den i handen, man får helt enkelt räkna med det redan då man köper bilen ![]() _________________ Lars H Bamsefar kan vara närmare än du tror.... |
||||
Fördelningsväxellåda med spärrbar mittdiff. Spärrbara fram- och bak tillval. |
||||
Finns det till XC70 tro? Måste ha isåfall. ![]() |
||||
Ultracoolt!!!! Du kan inte hitta en liknande låda för min ABS? ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Njaa, han körde med Haldex 2001 men det funkade "sådär" bytte tillbaka till det han hade innan men är nu tillbaka med Haldex igen. om denna är "helt standard" låter jag vara osagt...... ![]() MVH/ |
||||
Nu var det juh ett par år sen man var och titta på grejjerna så jag e villig att tro dig ![]() Får försöka hålla mig bättre upptaderad ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 5035 besök totalt |