Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Köpt: Bensintank till BMW E30
563 besök totalt
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Köpt: Bensintank till BMW E30

Gärna i hyfsat skick

_________________
Patrik Skoog
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647



finns en från min m3'a i mitt garage.. ingen rost.. dock lite lätt 'knäckt' på mitten..

intresserad?
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

Peter Eklöf skrev:
intresserad?


Ja! Skickar PM!

Behöver en till så bara hojta om det dyker upp fler säljare

_________________
Patrik Skoog
Citera
SÄLJES
Köpt: Bensintank till BMW E30
563 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande