Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:3-Fas kompressor
970 besök totalt
PelleM
Stockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 487


Trådstartare
S:3-Fas kompressor

Den fungerar utan problem, anledning till att jag säljer den
är att den dånar lite mycket för att ha i ett hyreshusgarage.

Har för mig att den är på ca 200L och 10bar,
(den är inbyggd i en trälåda i försök för att få den tystare)
Pris idé 800:-

PelleM

_________________
Pelle Mattsson
Btg: 9:04:8
Scuderia Hanseat våren -09
Citera
Andreas Zolnir
Huddinge
Här sen Okt 2003
Inlägg: 283



Re: S:3-Fas kompressor

PelleM skrev:
Den fungerar utan problem, anledning till att jag säljer den
är att den dånar lite mycket för att ha i ett hyreshusgarage.

Har för mig att den är på ca 200L och 10bar,
(den är inbyggd i en trälåda i försök för att få den tystare)
Pris idé 800:-

PelleM


tjena pelle, jag vill köpa din kompressor. kan hämta den senare i veckan.

m v h Andreas z

_________________
Andreas Zolnir
Citera
PelleM
Stockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 487


Trådstartare
Kompressorn är för till fälligt reserverad.

PelleM

_________________
Pelle Mattsson
Btg: 9:04:8
Scuderia Hanseat våren -09
Citera
THo
Sollentuna
Här sen Dec 2007
Inlägg: 6



om inte Andreas skall ha den så kniper jag den istället..

_________________
Jonte Edlund
Citera
magnusharling
Årsta, Stockholms län, Sverige
Här sen Okt 2005
Inlägg: 142



Du har PM!
Mvh
Magnus

_________________
Magnus Harling
Citera
PelleM
Stockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 487


Trådstartare
Såld.

_________________
Pelle Mattsson
Btg: 9:04:8
Scuderia Hanseat våren -09
Citera
SÄLJES
S:3-Fas kompressor
970 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande