Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Rota Slipstream 15" 4/100 med t1-r
1976 besök totalt
mg
Helsingborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 319


Trådstartare
S: Rota Slipstream 15" 4/100 med t1-r

Har en uppsättning Slipstream o sälja
Vita
Hjulen har rullat ca 400mil så dom är pricip i nyskick
sitter 195/50 Toyo t1-r på dom

Sitter just nu på en honda crx vtec men passar ju flertalet andra bilar.

ska kolla va det är för bredd o et på dom, men tror det va 7" o et40
men kollar upp det, samt lägger upp lite bilder i helgen

pris:4500kr

0704880404

_________________
Michael Grönberg
Citera
falkon
Göteborg
Här sen Feb 2008
Inlägg: 11



Kan du kolla vilken storlek det är på centrumhålet?
Är intresserad om det går att få på dem över 59,1 mm i centrumhål.

ofta sitter det väl en insatsring som tar ner hålet till rätt dim.

_________________
Mattias Falk
Citera
Micke 16v
Västerås
Här sen Nov 2003
Inlägg: 177



På dom Rota fälgar jag haft/köpt (är ett jäng kan ja säga) så medföljer ingen navring.
Så ja skulle tippa det är lika på Mickes fälgar, med andra ord borde navet ligga runt 70mm

_________________
//
Mikael Haraldsson
0736316013
Citera
mg
Helsingborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 319


Trådstartare
har kollat et o bredd nu
det är et40 samt 6,5" fälg
väger under 5kg i 6,5 har jag för mig

navhålet 70 som micke sa.

falkon skriv din mail så skickar jag iväg lite bilder på dom

mvh micke

_________________
Michael Grönberg
Citera
falkon
Göteborg
Här sen Feb 2008
Inlägg: 11



Kollade lite på svenskafalg.se på centrumringar och det finns 67,1->59,1 samt 72,1->59,1 kan det vara någon av dessa dimensioner du har?
Söker Slipstream i 15" eller 16" till min Nissan Sunny.

_________________
Mattias Falk
Citera
mg
Helsingborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 319


Trådstartare
upp!
säker priset till 5000kr

_________________
Michael Grönberg
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431



Bara så jag förstår rätt, fälg OCH däck har rullat 400 mil och är nästan nya?

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
Regge
Lund
Här sen Jul 2007
Inlägg: 508



Det satt på min bil ja sålde till Mikael.

Grejerna är i väldigt bra skick, inte ett märke på fälgarna och däcken är det gott om mönster kvar. Fina toyo t1R.

Färgen på fälgarna är unika också, så du hittar ingen annan med den färgen. Lackade så från fabriken, championship white.

_________________
Erik Regnell

Kör: Miata -04

#31 MX5 Cup, SPVM

Har ägt:
-Honda Civic Type R (EP3) -05
-Golf Gti Clubsport S -18
-Honda S2000 -05
-BMW M3-E30 -87
Citera
mg
Helsingborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 319


Trådstartare
ja precis allt har rullat ca 400mil, ligger i garaget nu o väntar på ny bil o hoppa på hehe

allt är i topskick

_________________
Michael Grönberg
Citera
mg
Helsingborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 319


Trådstartare
upp

_________________
Michael Grönberg
Citera
mg
Helsingborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 319


Trådstartare
sänker priset till 4500kr

behöver ha in pengar till min gtr

_________________
Michael Grönberg
Citera
SÄLJES
S: Rota Slipstream 15" 4/100 med t1-r
1976 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande