| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: SÅLD BMW e36 328 , riktigt fräsch bil!
|
4930 besök totalt |
|
Har köpt en annan BMW och tyvärr måste jag avyttra min fina BMW 328;a 1996 . Min 328;a har rullat 20820 mil , är lackerad i originalsvart med BMW SpaceGrey metallic över tak,baklucka och motorhuv. Utrustad med BMW original M frontstötfångare,sidokjolar samt bakstötfångare och den lilla bakluckespoilern. Den har helt ny Sachs Performance chassiesats runt om , dvs både fjädrar och stötdämpare.
Nya strålkastare ,dimljus samt blinkers. Det sitter en bra ljudanläggning i bilen. Fällbart ryggstöd i baksätet. Dubbla airbags. Fjärrstyrt centrallås. Motorvärmare/kupéuttag. Den är dessutom utrustad med dold och avtagbar dragkrok ovanligt på en 328:a men väldigt bra att ha vissa gånger. Finns absolut inga fel på bilen utan den går som dröm och är mycket trevlig att köra. Inte trimmad eller sönderskruvad bil. Kamkedja (inte kamrem) sitter på BMW-motorerna = Låga servicekostnader. Bilen är nyligen servad. Framrutan nyligen bytt. Säljes komplett med 18" sommarhjul och 15" vinterhjul med fina dubbade Kleber vinterdäck. NYTT PRIS 42.000:- SÄNKER PRISET TILL 37.000:- Det mesta om bilen se www.garaget.org/eastmotorsport Telefonkontakt 070-3161684 dagtid
|
||
|
Re:
Hej! De gula glasen sitter fortfarande monterade och får följa med bilen om inte en ev. köpare vill annorlunda. God fortsättning önskar Sundin |
||
|
328;an
Fem förslag har kommit på olika byten men inget känns riktigt rätt , vill gärna sälja rent eller då byta mot en BMW e90 helst 330 men ev 325 , Subaru Legacy 3,0R Typ B är inte heller fel. |
||
|
En sån sak som miltal, årsmodell och pris skadar ju inte i en säljannons
.
Är det E46? |
||
|
NYTT PRIS.......
Nu är bilen intagen i registret efter vintervilan och i toppskick inför en försäljning. Annonsen uppdaterad med nytt pris. |
||
|
|
||
|
_________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||
|
NYTT PRIS 37.000:-
Sänker priset till 37.000:- börjar med det här på Rejsa , sänker priset nästa vecka på Blocket. om ett inbyte ska vara aktuellt ska det vara nån rolig entusiastbil , rostfri ,liten rolig sak. Bubbla Cal looker , Golft GTI eller liknande |
||
|
massor av mail och förfrågningar om byten men ämmu har ingen ens tittat på bilen. Synd,synd,synd då den är värd en koll om man är ute efter en bil som verkligen går bra både i maskin och efter vägen. Ser dessutom ruskigt bra ut och som grädde på moset spelar den bra utan att vara översköljd av massa ljudlådor. Nu med ett par nytagna bilder uppladdade |
||
|
BILEN såld
Bilen såld "nästgårds" rakt över sjön . Lycka till med bilen och sköt om den lika väl som vi skött den. Nästa kärra vi kommer att avyttra är våran superfina BMW 523iM 1999. Men riktigt när det blir beror på hur "junior" i familjen väljer framtid nu efter studenten. |
||
![]() |
SÄLJES
|
4930 besök totalt |