Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1726 besök totalt |
Strul med "Favoritblandning"?
Jag kan bara (sedan ett par dagar) bara välja bort en tråd i taget i "Favoritblandning" ![]() om jag försöker "släcka" en tråd till så "tänds" den första, borttagna tråden istället ![]() Har testat på flera olika burkar och med Firefox/IE - samma fenomen _________________ Pelle Lönnborg Chevrolet Monza 1975 ![]() |
||||
Shit. Du har så rätt! Jag får samma fel. Det var skumt må jag säga, jag har inte varit o petat i den koden sen jag gjorde den.... vad tusan har hänt nu.... Vad kör du för OS? Jag har testat här på Vista, får samma fel som du får. Får kavla upp ärmarna o detektiva lite
![]() _________________ ![]() |
||||
När jag skrev koden så satte jag en parameter till "massa många år bort", så långt bort i tid så det räcker för evigt, den här sidan kommer ju inte finnas eller bli ändrad tills om såååå många år.... 1/1 2009
![]() _________________ ![]() |
||||
Nu sätts den till rullande 10 år framåt i tiden
![]() Dvs efter 10 år efter man gjort sin senaste ändring så riskerar inställningen att nollställas. Hoppeligen har man bytt dator någon gång inom tio år. Hoppeligen. ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
När skrevs denna kod? Tänkte hur länge sen det var massa många år sen ![]() ![]() _________________ Peter Strandberg Alfa Kombi |
||||
Re:
nån gång mellan 2002 och 2004. Då kändes tydligen 2009 avlägset. Uuups. _________________ ![]() |
||||
|
||||
Jo jag tycker "Favoritblandning" är mycket bra för att bevaka aktuella trådar som man verkligen är intresserad av
![]() Men är det svårt, eller går det - att fixa så att ens "Favoritblandning" istället lagrades på rejsa-servern? (förutsatt att man är inloggad förstås) Jag läser rejsa.nu på många olika ställen och det vore coolt att ha samma "Favoritblandning" var man än befinner sig ![]() "Mycket vill ha mer" ![]() _________________ Pelle Lönnborg Chevrolet Monza 1975 ![]() |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1726 besök totalt |