| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Volk racing AV3 splitfälgar 6000:-
|
1413 besök totalt |
|
Äkta Volk fälgar från rays engineering 9*17" fram 10*17 bak sitter däck på 255/40R17 bak 235/40R17 fram, inget märkvärdigt mönster, men dom duger o köra på ett tag till enligt mig. 5*114.3 dubbel bultcirkel, 114,3 vet jag då det står märkt det andra vet jag tyvärr inte sitter nog fint på en r32, 33 gts, mk3 supra, 200sx eller nått annat bakhjulsdrivet obs! mina har silvrigt centrum idag och blank ytterbana Pris: 6000:- POK lite smakprov på hur modellen ser ut: (obs lånade bilder)
_________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
|
hej har du kvar fälgarna och kan du skicka bilder på dom som du har?
samt märke på däcken och mm som finns kvar fram och bak på slitnaste stället om du kollar i fälgen är det ofta ingjutet dimension och ET behöver veta det för att veta om dom passar min bil. vad har du fått dom från?/vad har dom suttit på innan? _________________ Patrik olson |
|
tjenare, dom är för tillfället lite väl inparkerade då jag håller på att flytta både garage och lägenhet, så jag behöver ha superintresse från köpare gärna i form av telefonsamtal så kan jag köra ut och kolla precis allt du önskar.
jag fick dom till min supra mk4 när jag köpte den i england, jag har bara provmonterat en fälg för ett halvårsen på den och tyckte att dom kom aningen för långt in på den, jag har iofs stillen sidokjolar och backpanels som ger bilen en lite bredare look. men jag vet att samtliga klisterlappar från tillverkaren rays sitter kvar på alla fälhgarna och där står all info du behöver veta ring mig på 0707-354114. MVH Johan _________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
![]() |
SÄLJES
|
1413 besök totalt |