Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1700 besök totalt |
_________________ Mvh Martin Peterson Bilar: 2st Honda Civic 1200 -78 Audi A4 Quattro 1.8T -01 |
||
Ingen sleeper där inte
Fanns på 80-talet en bubbla i sverige med en mittmonterad cadillac v8 på 8,2 liter motorn kom från en framhjulsdriven cadillac har jag för mig där syntes inget utifrån alls ![]() Vet ej om den blev klar eller så _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||
Fanns även en med drivlina från en Porsche 928, med vw-originaldäck... såg ett reportage i nån biltidning för en 15 år sen... Det enda som syntes på utsidan var tonade rutor.. _________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||
Silverbubblan med corvair sexa och turbo skall icket förglömmas heller som gjorde gatorna osäkra i sthlm på 80 talet
![]() _________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
||
jag har sett den live ![]() Rakt fram gick den iaf ruggit fort (för att vara bubbla! ![]() i början av 90 talet var det jag såg den _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||
Finns en kille i Östersund som bygger & har byggt Bubbla med Subarumotor.
Han har väl hunnit med några nu. Va väl snack om rörram och 4WD sist ryktet gick. Jaja hur som helst på Bug Run hade han iaf en med Turbo som gick bra. _________________ Jocke Hellqvist. |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1700 besök totalt |