Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 2 besök senaste veckan (22433 totalt) |
Re:
vore kul. var ett tagsen man såg dig ![]() inte dax för en fet honda snart igen ? jag har en du kan få köpa ![]() _________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||
då har koffe o jag förbrukat en dag i garaget för o färdigställa insidan lite.
![]() ![]() Börjar arta sig o se ut som en bil igen. ![]() en fin vy ... ![]() pannel till sidan med Startknapp, brytare för start o stopp. och brytare för bel o lite så sammt huvufbrytare. man kanäven se våran mugghållare med 1l mugg och 1m slang blir nog törstig vid långkörning ![]() ![]() och en vy ur vår EXTREMT rejsiga spegel ![]() ![]() nödutlösaren för Huvudbrytaren. monterad på ett extremt rejsit sätt :P funktion före form (vi gilla dock lösningen ![]() ![]() en söt och kall koffe som försöker montera bromsljus ![]() kolla så söt med sina stylinglampor, vitt o svart e rätt snyggt. speglarna gjorde sig rätt bra oxå. over and out blir nog motorn nästa och därpå lådan _________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||
|
||
_________________ Mattias Israelsson Honda Crx Vt 1.6 V-tec Knutstorp 1.11.54 Sturup 1.11.89 SuperStage 1.23.78 www.sodervidinge.se |
||
blir lite mek imorgon (ons)
blir nog lite upphägnings mekande med bullat o så som jag o koffe varit på skroteno hämtat upp. så de blir färdigt o klart helt o hållet. motorn är mer eller mindre helt klar. lite givar o så men övrigt klar för o hinkas ner... styling nissen va frame i mig så klart ![]() hondas första Giraff motor ? ![]() _________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||
Re:
Race! ![]() Hur får du fram det härliga "JDM"-mönstret på ventilkåpan? _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||
trevlig morgon helt klart.
slog upp www.ercup.se på mobilen till morgonkaffet och de första man ser är vår bil ![]() sodervidinge.se på första sidan klart kul o se ![]() ![]() http://www.ercup.se/index.asp?D=467 _________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||
litn mini update...
Tanken är på plats och omsvesad. dörrarna beklädda med alu. dörröppnare i honda-racing anda lite små pill klart. lådan klar mednya synkar. motorn hoppas vi åker i karossen denna helg ellernågon kvällnästa vecka. några bilder då ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||
harhänt en hel del.
dock glömt bort o uppdatera på ett tag ![]() kolla in på www.sodervidinge.se för nya bilder.. kort fatat är de mästa monterat, motorn provstartad, snabb tank provad, inrednign borde bli klar idag. film på uppstart o tankning finns här: tankning:. http://www.youtube.com/watch?v=F3coj start: http://www.youtube.com/watch?v=VyTOZ liten bild: ![]() ![]() ![]() _________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||
_________________ Kristofer Aronsson Södervidinge.se |
||
Re:
hos en plåtis o klippt med nibbler, kosta billigt _________________ Kristofer Aronsson Södervidinge.se |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 2 besök senaste veckan (22433 totalt) |