| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Honda Civic -92, Södervidinge.se kör för pallplats 2010 !!
|
22481 besök totalt |
|
Re:
vore kul. var ett tagsen man såg dig inte dax för en fet honda snart igen ? jag har en du kan få köpa
_________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||
|
då har koffe o jag förbrukat en dag i garaget för o färdigställa insidan lite.
Börjar arta sig o se ut som en bil igen.
en fin vy ...
pannel till sidan med Startknapp, brytare för start o stopp. och brytare för bel o lite så sammt huvufbrytare. man kanäven se våran mugghållare med 1l mugg och 1m slang blir nog törstig vid långkörning
och en vy ur vår EXTREMT rejsiga spegel vidvinkel is the shit
nödutlösaren för Huvudbrytaren. monterad på ett extremt rejsit sätt :P funktion före form (vi gilla dock lösningen )
en söt och kall koffe som försöker montera bromsljus
kolla så söt med sina stylinglampor, vitt o svart e rätt snyggt. speglarna gjorde sig rätt bra oxå. over and out blir nog motorn nästa och därpå lådan _________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||
|
|
||
|
_________________ Mattias Israelsson Honda Crx Vt 1.6 V-tec Knutstorp 1.11.54 Sturup 1.11.89 SuperStage 1.23.78 www.sodervidinge.se |
||
|
blir lite mek imorgon (ons)
blir nog lite upphägnings mekande med bullat o så som jag o koffe varit på skroteno hämtat upp. så de blir färdigt o klart helt o hållet. motorn är mer eller mindre helt klar. lite givar o så men övrigt klar för o hinkas ner... styling nissen va frame i mig så klart
hondas första Giraff motor ?
||
|
Re:
Race!
Hur får du fram det härliga "JDM"-mönstret på ventilkåpan? _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||
|
trevlig morgon helt klart.
slog upp www.ercup.se på mobilen till morgonkaffet och de första man ser är vår bil
sodervidinge.se på första sidan klart kul o se
http://www.ercup.se/index.asp?D=467 _________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||
|
litn mini update...
Tanken är på plats och omsvesad. dörrarna beklädda med alu. dörröppnare i honda-racing anda lite små pill klart. lådan klar mednya synkar. motorn hoppas vi åker i karossen denna helg ellernågon kvällnästa vecka. några bilder då
||
|
harhänt en hel del.
dock glömt bort o uppdatera på ett tag
kolla in på www.sodervidinge.se för nya bilder.. kort fatat är de mästa monterat, motorn provstartad, snabb tank provad, inrednign borde bli klar idag. film på uppstart o tankning finns här: tankning:. http://www.youtube.com/watch?v=F3coj start: http://www.youtube.com/watch?v=VyTOZ liten bild:
||
|
_________________ Kristofer Aronsson Södervidinge.se |
||
|
Re:
hos en plåtis o klippt med nibbler, kosta billigt _________________ Kristofer Aronsson Södervidinge.se |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Honda Civic -92, Södervidinge.se kör för pallplats 2010 !!
|
22481 besök totalt |