Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1558 totalt) |
OBS OBS - kan bli en längre driftstörning!
Min internetanslutning kommer uppgraderas ganska snart. Idag har ni 700kbit att samsas på men det blir 10Mbit snart. Det blir ett byte från ADSL till VDSL (båda är Bostream) Problemet är att Bostream verkar uppgradera till VDSL genom att helt plötsligt bara dra ur sladden till det nuvarande ADSL abbonemanget ![]() Hoppeligen så går det smidigt och fort men om rejsa.nu i värsta fall försvinner några dagar ![]() ![]() /Magnus Thomé PS: IP-numret till servern blir nytt men det ska inte orsaka några problem. _________________ ![]() |
||
om du tjatar kan du säkert få ut det nya modemet innan du skickar in det gamla. Telia och comhem gick att övertyga, bara genom att tjata och gå allt högre upp i maktstrukturen. Fast det kanske är mer besvär än ett par dagars downtime är värt.
![]() |
||
NEJ!! ![]() ![]() |
||
Finns även en möjlighet för dynamiskt IP Kolla in www.dyndns.org kör själv med den tjänsten och jag mäerker inte ens när dom byter ip-nummer och det gör inte dom som slösurfar in på min hemsida heller ![]() _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||
Jomen, köper inte Bostream allt av Telia? Säger itne det allt? ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1558 totalt) |