| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 535 manuell, objekt 5000kr
|
916 besök totalt |
|
manuell 535 motor går bra, inga missljud eller tickande vippor. elhissar elspeglar nytt fördelarlock ny rotor koppling är rasad därav pris. ring eller smsa för info, jag jobbar mån-fre 8-17 och kan enbart snacka i tele på rast eller middag. jag har komplett svart skinninredning som kan köpas till. bilen är i skapligt bruksskick, lite rost finns men på obetydliga ställen, nån list saknas. ett bra objekt eller att plocka delar från. bilder på http://www.autopower.se/powerborsen/bmw.asp?id=78041 bra turbo objekt? inga byten, måste bort pga platsbrist. 0707-354114 5000kr _________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
|
ja, byt kopplingen sen är det bara att köra, den ska in på bes oxo, men det har kanske inte med körandet o göra iosf.
jag köpte den som tilltänkt turboprojekt. inredningen säljer jag inte vid sidan om om inte bilen är såld före. fåpr jag inte sålt bilen så vill jag ha inredningen i den _________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
![]() |
SÄLJES
|
916 besök totalt |