| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Gummi/Aluböj till tanklocket
|
2021 besök totalt |
|
Håller på och flyttar tanklocket på min racer men skulle behöva en KORT 90 gr böj i dia ca 63 mm. Någon som vet var man kan få tag på en sådan. Gummi är att föredra men Alu funkar oxå bara den har kort radie. MVH Lars G _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
|
http://www.gikturbo.se/performance.a
Produktid:(I1471) går säkert att hitta billigare om man nöjer sig med en svinful blå slang.. _________________ //Johan Karlsson |
||
|
Re:
Anledningen till gummi eller aluminium är att själva tratten till tanklocket är av alu, då kan jag TIGa ihop dom. //Lasse _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
|
Re:
Har inga böjar, bara tratten. Vad har du för radie samt godstjocklek på dina böjar och vad kostar en?
//Lasse _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
|
aha, radien vet jag inte här och nu.
är alu böj du är intresserad av? det är 3mm godstjocklek på dessa om jag inte minns helt galet, men dessa är exakt likadana som ppf tex ( http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_w syrafasta böjen har samma radie men är 2mm tjock om jag inte minns galet. _________________ A l e x l i n d a h l |
||
|
då jag inte har användning av alu böjen kan jag skicka den mot frakt, inte några större pengar alltså, ska bara dubbelkolla så jag inte lurar dig att jag har nån aluböj kvar. samt mäta godstjocklek osv.
_________________ A l e x l i n d a h l |
||
|
Re:
Strålande, tackar Pma mig ditt kontonummer och summa så sätter jag in pengar. //Lasse _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
|
Re:
Det funkar utmärkt! //Lasse _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
2021 besök totalt |