| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Crescent Ultima SÅLD
|
2 besök senaste veckan (5375 totalt) |
|
Värsting MTB, XTR rakt igenom, Mavic slanglösa fälgar, Manitou mars dämpare. Denna cykel väger inte många gram. 5000:- Eller kan bytas mot nåt kul till m3 e46, skalstolar el. dylikt.
_________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||
|
Jag tror den är från 2003-2004. Kan fråga förra ägaren.
Skicket är tokfint, jag köpte den för 2.5 år sen lite drygt och cykla på den till och från jobbet 10ggr typ, sen dess har den stått i sovrummet, och sen nerflyttad till källaren. Han som hade den innan gick något mtb-gymnasium innan och hade järnkoll på grejerna till skillnad från en själv. Mitt telefonnr kanske man skulle skrivit med också, 0737-650342 _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||
|
Tittade nu på morgonen men lyckades inte hitta någon sån märkning.
Vet inte om jag mätte rätt nu, men från insidan av ramen, från nav till sadelstolpe var det ~42cm, från sadelstolpe till styrhuvud ~53, från styrhuvud till nav ~61cm. Jag är 186 och den känns bra för mig. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||
|
Re:
Jag har mätt på fel punkter. Sadel-> Nav 47cm Sadel->Styrhuvud 57cm Nav->Styrhuvud 67cm Mätt i mitten på ramen där stolparna möts. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (5375 totalt) |