Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Halvslitna R-däck för lagom peng
1003 besök totalt
Sparris
Malmö
Här sen Nov 2005
Inlägg: 33


Trådstartare
K: Halvslitna R-däck för lagom peng

Hej, behöver sulor för att testa på bankörning lite, 16 eller 17 tumms 195-245 bredd, oavsett märke.

Har du fälgar liggandes också passande saab 9-3 så köper jag gärna dem med.

Priset ska vara hyffsat lågt då jag inte har för avsikt att köpa något nytt

Jag finns i Lund men det går bra att skicka med bussgods också om priset är rätt

_________________
Jonas Persson
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



Jag tror jag har något intressant som skulle passa, lägger in bild och info imorron kväll, transporten löser vi isf, natti natti

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
Sparris
Malmö
Här sen Nov 2005
Inlägg: 33


Trådstartare
perfekt! Kom precis hem efter en liten tur till sölvesborg där tjejen é, har mina föräldrar i kristianstad och är hemma lite då och då så jag kan säkerligen hämta dem på plats om du bor där... Natti natti

_________________
Jonas Persson
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



Har 4st beg Silverstone FTZ Sport Type-RR 215/45-17 Tänkte kränga av dom hos Moses lack i Sätaröd i dagarna ändå, ligger 20meter från E22:an Där är en hel del till och ta ut på dom, ska ev lacka om fälgarna och då åker inte dessa beg på igen. Pris? Vet inte riktigt, lägg ett bud.





Sen har jag 2st dunlop Direzza (Hard) 225/45-17 Pris 500kr/st
Det översta har tagit i lite i skärmen som man ser på bild, annars bra mönster kvar.



MVH Narin

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
Sparris
Malmö
Här sen Nov 2005
Inlägg: 33


Trådstartare
Tjo! Ser ju najs ut, de är ju nastan för fina då ja mest vill testa på banåka och är student men är 1500:- för billigt för de 4 dunlop ftz?

_________________
Jonas Persson
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



Taget thumbs up Vad vad jag tänkt mig. Hörs senare, pm:ar våra tel nr

Men FTZ var Silverstone, det var dom 4 du menade?

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
Sparris
Malmö
Här sen Nov 2005
Inlägg: 33


Trådstartare
Re:

Narin skrev:
Taget thumbs up Vad vad jag tänkt mig. Hörs senare, pm:ar våra tel nr

Men FTZ var Silverstone, det var dom 4 du menade?


Givetvis Silverstone FTZ, var lite snurrig där

_________________
Jonas Persson
Citera
SÄLJES
K: Halvslitna R-däck för lagom peng
1003 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande