| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Dunlop slicks 235/610R 17
|
1499 besök totalt |
|
Har 4 stycken Dunlop skicks till salu, info nedan: Mått: 235/610 (ca 30 profil?) Tillverkningsår: Vecka 16 2003 Gummiblandning: M Skick: Sparsamt använda. Ca 5-7mm kvar enligt markeringen så mycket kvar. Vet ej hur dessa fungerar på bana men kan nog behövas nötas lite med för att greppet ska komma tillbaka
Startbud för alla 4: 1500kr. Ser gärna att däcken hämtas i Linköping 0707-358465 _________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
|
Tjena Micke.
Jag undrar om du är i skånetrakterna någon gång. Hade du varit i närheten av mig så hade jag köpt dom till min Delta. Det är ju tyvärr lite långt att köra. Mvh Marco. _________________ Marco Sciacca Tunström. Toyota Supra Mk5 B58 |
|
Hallå,
tyvärr har jag inga ärenden där nere och jag har inte heller nån som brukar ha den vägen förbi heller. Skicka går alltid men skulle inte förvåna mig om det kostar lika mycket som du får betala för däcken.. offtopic: Jag har sett ditt bygge men ingen uppdatering på länge. hoppas du får ut den till sommaren! Mvh Micke _________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
|
Jag hade dem på en 9" bred fälg men skulle kunna tänka mig att dom passar 8-10". Kan inte säga helt säkert dock.
/Micke _________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
![]() |
SÄLJES
|
1499 besök totalt |