| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Eclipse GSX -95 (awd TURBO)
|
1405 besök totalt |
|
S: Eclipse GSX -95 (awd TURBO)
Har ett kanon utgångs objekt för tok ballt race bygge !! en eclipse GSX vilken delar motor och drivlina med EVo 1-3 fast man får sitta på rätt sida samt i en klart mkt snyggare förpakning och styra det som hitils är gjort med bilen är Extriört orginal body kitt från eclipse 97-99 CF huv projektor strålkastare burklackad i siden matt svart med inslag av spackel Motorn sitter annat grenrör 16 g turbo från en evo 2 1mm större fereea ventiler eagel stakar je kolvar bortplockade balans axlar coil on plugg tändning greddy kopia FMIC apexi DP tsudo 3" avgas B&M soppa regg evo 9 spridare 560cc apexi safc II apexi t-timer Drivlina fidanza svänghjul ACT 2600 kopling Väghållning KYB gr2 dämpare super sprint fjädrar dc fjäderbens stag fram bak sen är det skin elstolar rutor mm nu till tråkigheterna , med tanke på priset (ungefär hälften vad dom BRUKAR kosta om man hittar nån)så har den en del fel så som kass lack som behöver lite riktjobb crankwalk på motorn(betyder att veven glappar axialt) bytte dock lagren mot ALC race diton i vintras som en plåster renovering för at kunna regga in den och bilen är fult kör bar .. dock så såg veven kass ut och skulle nog behövas bytas (finns en nitrit härdad vev för 3000 på evo forumet) anars såg allt bra ut.. ett dåligt hjulager takluckan funkar inte sen är det lite små saker typ att short shift kittet kärvar lite men för den händiga och låt säga en 25-30k så har man en riktig rökar bil, tjänste vikt orginal trots 4-hjuls drift är 1450 pris 69 999:- men vid viss juster mån vid en smidig affär mailja gärna på thompa@projectz.se vid intresse skulle kunna tänka mig byta med nån BILLIG BAKHJULS driven TURBo bil + pengar typ 180zx 200sx 300zx rx7 eller ev en ren race bil _________________ Thomas Pettersson |
|
Har satt ner priset till 55k nu dock är inga bytes affärer längre intresanta, dock kan jag lägga bilen som del betlaning på en mitsubishi Grandis eller nissan quest i 100-150 klassen(visst har du en ferrari enzo och värkligen vill byta den mot min clippe så visst
)
kommer du och tittar provkör och verkar reko så kanske jag kan pruta lite till dock är det ren välgörenhet jag håller på med då så räkna inte med att jag kommer gå ner 10k till
_________________ Thomas Pettersson |
![]() |
SÄLJES
S: Eclipse GSX -95 (awd TURBO)
|
1405 besök totalt |

