Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: R-däck 15"
1139 besök totalt
Waller
Gävle
Här sen Jun 2008
Inlägg: 29


Trådstartare
K: R-däck 15"

195-50-15 eller liknande köpes.

Peter
070-2131598
peter.waller@sandvik.com

_________________
Peter Waller
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



Gissar att 225/50-15 är för brett? har 4st Dunlop liggandes. Bud.



MVH Narin

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
Waller
Gävle
Här sen Jun 2008
Inlägg: 29


Trådstartare
Ja, tyvärr för brett. 195 eller 205 är intressant.
mvh
Waller

_________________
Peter Waller
Citera
golf666
Dalarna, Falun
Här sen Jan 2005
Inlägg: 684



Jag har 4st på fälg...

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52194&highlight=

Kan ev. säljas löst..

_________________
//Mvh Tobbe Granqvist
Mina bilar, Golf mk1, Audi S2 mfl.!
Gula golfen 402m: 11.15@204m/h
Citera
Waller
Gävle
Här sen Jun 2008
Inlägg: 29


Trådstartare
Vad vill du ha för dem löst?
//Waller

_________________
Peter Waller
Citera
golf666
Dalarna, Falun
Här sen Jan 2005
Inlägg: 684



2000:- då?

_________________
//Mvh Tobbe Granqvist
Mina bilar, Golf mk1, Audi S2 mfl.!
Gula golfen 402m: 11.15@204m/h
Citera
Waller
Gävle
Här sen Jun 2008
Inlägg: 29


Trådstartare
Kanske blir i smalaste laget.... Skulle haft minst 195 egentligen. Tar en funderare så får vi se om de finns kvar.
//Waller

_________________
Peter Waller
Citera
golf666
Dalarna, Falun
Här sen Jan 2005
Inlägg: 684



Re:

Waller skrev:
Kanske blir i smalaste laget.... Skulle haft minst 195 egentligen. Tar en funderare så får vi se om de finns kvar.
//Waller


De är som ett par 195or, 185/55 är juh dimensionen!
Likvärdiga som 195/50...

De finns kvar fortfarande iaf!
Inte så stort intresse av R-däck nu mitt i vintern hehe

_________________
//Mvh Tobbe Granqvist
Mina bilar, Golf mk1, Audi S2 mfl.!
Gula golfen 402m: 11.15@204m/h
Citera
Waller
Gävle
Här sen Jun 2008
Inlägg: 29


Trådstartare
Re:

golf666 skrev:
Waller skrev:
Kanske blir i smalaste laget.... Skulle haft minst 195 egentligen. Tar en funderare så får vi se om de finns kvar.
//Waller


De är som ett par 195or, 185/55 är juh dimensionen!
Likvärdiga som 195/50...

De finns kvar fortfarande iaf!
Inte så stort intresse av R-däck nu mitt i vintern hehe


Nu fattar jag inte riktigt hur du menar. Vad jag vet så är 195 respektive 185 bredden på däcken sen att rullomkretsen blir den samma är en helt annan sak. Jag har beställt nya däck, men lycka till med försäljningen.
//Waller

_________________
Peter Waller
Citera
Mattepat
Saxtorp
Här sen Jul 2008
Inlägg: 226



Köp vår e30 325 touring så får du fälgar och r-däck med
195/55/50 sitter på, toyo r888

_________________
Mattias olefeldt
Team Blyfot
Racebilen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=53869&postdays=0&postorder=asc&start=0
Citera
SÄLJES
K: R-däck 15"
1139 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande