Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Morosso Accusump
951 besök totalt
Birdy_sx
Västerlanda
Här sen Dec 2004
Inlägg: 456


Trådstartare
S: Morosso Accusump

Jag har en helt ny Morosso Akumilator (accusump) liggandes. Har backventil, termostat och monteringsklämmor så förutom slangar finns det som behövs.

Vi använder en likadan på en 300zx ls1 som körs flitigt på bana med bra resultat. Ett bra och prisvärt sätt att hålla oljatryck i snabba långa kurvor!

Pris: 3500kr för allt eller lägg ett bud!
Ring eller maila!
0702331242
stalle85@hotmail.com


_________________
//StaffanEdvardsson
Citera
Birdy_sx
Västerlanda
Här sen Dec 2004
Inlägg: 456


Trådstartare
Det går jätte bra att lägga bud mail, pm eller mobil!

_________________
//StaffanEdvardsson
Citera
camarogbg
Älvängen
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1212



En liten fråga...har du accusumpen kvar? Troligtvis inte men fråga skadar ju inte.

_________________
Mikael Nordin
-Lotus Europa bastard
-Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7)
-68 Chevrolet Camaro RSR
Svkg #110
Citera
SÄLJES
S: Morosso Accusump
951 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande