Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2426 besök totalt |
![]() Engine: Type: Inline-4, 2 litre Displacement (cc): (1999) Power: 265bhp (195kW) at 8000 RPM Torque: 250 at 6000 RPM 0-60 mph under five seconds. Top speed in excess of 150 mph. Sadly few will get the chance to drive the Micra R, just some lucky journalists and customers but Nissan will be exhibiting the R at various shows around the country starting with the Japanese Performance Show at Santa Pod. Sadly, the R is strictly a one-off designed to give the model a bit more cred. Public access will be limited to viewing it at motor shows. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
ser så ut Magnus.. titta på den översta bilden så ser man att allt bakom framstolarna är "övertäckt" av en silvrig "platta". Vänligen/ ..............K ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Jag tycker att övertäckningen bakom stolarna ligger för lågt för att kunna gömma en motor - och var skulle den i så fall ta luften ifrån
![]() Stängerna på växelspaken går nog framåt till växellådan tror jag... _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||
|
||||
motorn sitter bak och är en tidig btcc-motor.
se vidare på: http://www.rsportscars.com/eng/cars/ hur kunde du sno mitt inlägg ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
själv har jag en svag böjelsen för små bilar från asien ![]() skulle gärna ha denna för racing utan tvekan. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Det har du juh aldrig berättat om, jag som trodde du var kraftigt insnöad på Åpel, undrar var jag fick den uppfattningen ifrån ![]() ![]() |
||||
Kul bil!
![]() Ingen som har några högupplösta bilder? Nu är det dags att byta ut Porsche 935 RSR som bakrundsbild. |
||||
jag har länge haft ett sug på att göra ett liknande bygge av en hyundai atos med en mittmonterad busa-motor
![]() ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2426 besök totalt |