Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: weber 48 dcoe (ändrat)
1447 besök totalt
noech
Björkå
Här sen Maj 2005
Inlägg: 112


Trådstartare
K: weber 48 dcoe (ändrat)

Funderar på att sätta dubbla weber 50 på en mb 190 2.3 16v så ja tänkte kolla om någon har ett par liggandes till bra pris?

_________________
Benny Lundin
190 2.3 16vT -86
http://www.mbsca.com/forum/viewtopic.php?t=35833
Sponsor: www.TURBObanditen.se
Citera
Rydberg
Nyköping
Här sen Jun 2008
Inlägg: 16



Re: K: weber 50 dcoe

bara sluta leta, om d nu skulle dyka upp ett par för 15k så skulle dom försvinna fortare än dom kom upp....den som har ett par använder dom helt enkelt, har inte sett någa till salu på alla dessa år jag letat

_________________
Rickard Rydberg
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84



50:or finns INTE som Dcoe, bara som Dco... Jag ska skaffa fram ett par, vad får det kosta?
Du kan få bild på MMS....

_________________
Fredric Henriksson
Citera
galaxi
Vrena
Här sen Aug 2005
Inlägg: 369



Nu har jag inte 50 utan 48, men jag köpte min på ebay för 3000kr helt i ny skick...

Ett tips bara...

_________________
Erik Johansson
Sommar: Mazda RX-7 -84
Vinter: Yamaha Viper M-TX -16
http://nosc.worlddisease.net
Citera
Wankelsport
Kungälv
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1979



Re: K: weber 50 dcoe

Rydberg skrev:
bara sluta leta, om d nu skulle dyka upp ett par för 15k så skulle dom försvinna fortare än dom kom upp....den som har ett par använder dom helt enkelt, har inte sett någa till salu på alla dessa år jag letat
Jag betalade ungefär hälften av det för ett par 50or för några år sen... ...behövde inte leta speciellt länge heller. Håll koll på resultatservice!

_________________
Göran Hackman
TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967
Sunbeam Alpine Mk III, 1963
Citera
noech
Björkå
Här sen Maj 2005
Inlägg: 112


Trådstartare
jo ja ha kollat på resultatservice

mms kan skickas på 070-5508763 mvh Benny

_________________
Benny Lundin
190 2.3 16vT -86
http://www.mbsca.com/forum/viewtopic.php?t=35833
Sponsor: www.TURBObanditen.se
Citera
Rydberg
Nyköping
Här sen Jun 2008
Inlägg: 16



Re: K: weber 50 dcoe

Wankelsport skrev:
Rydberg skrev:
bara sluta leta, om d nu skulle dyka upp ett par för 15k så skulle dom försvinna fortare än dom kom upp....den som har ett par använder dom helt enkelt, har inte sett någa till salu på alla dessa år jag letat
Jag betalade ungefär hälften av det för ett par 50or för några år sen... ...behövde inte leta speciellt länge heller. Håll koll på resultatservice!


Ja jag tog ju i rättså bra, men dom e bra sällsynta, inte sett några på resultatservice på jätte länge

_________________
Rickard Rydberg
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84



Jag skaffar 50or utan prob... För 7-9000... Men hittar fan inga 48or... De är det värre med...

_________________
Fredric Henriksson
Citera
DruTTeN86
Nyköping
Här sen Jan 2009
Inlägg: 17



http://www.phanderssonmotorsport.com/

Sen går du in på reservdelsshoppen längst ner o sen in på beg så finns det weber 50ior där.

_________________
Jonas Larsson
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84



Dom har Perra bytt bort... Mot Dellorto 48or... Ingen ide'att leta där...

_________________
Fredric Henriksson
Citera
freespeed
Torsby
Här sen Jan 2009
Inlägg: 84




_________________
Fredric Henriksson
Citera
noech
Björkå
Här sen Maj 2005
Inlägg: 112


Trådstartare
Har ändrat mej till weber 48 iställe

_________________
Benny Lundin
190 2.3 16vT -86
http://www.mbsca.com/forum/viewtopic.php?t=35833
Sponsor: www.TURBObanditen.se
Citera
Erikssons grabben
sundsvall
Här sen Jan 2006
Inlägg: 36



jag har 2st spjällhus 48mm med dcoe bultmönster du kan köpa för 5000kr istället för att åka med gasare
dom är av märket AP raicing och det sitter trattar på.

ring på telefon 0730286789/Andreas

_________________
Andreas Eriksson
Citera
SÄLJES
K: weber 48 dcoe (ändrat)
1447 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande