Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Fiddy till barnen..
779 besök totalt
900rr
köping
Här sen Dec 2007
Inlägg: 348


Trådstartare
S: Fiddy till barnen..

orion 50cc fiddy 4 växlad svart
4-takt skapligt skick läcker något från en packbox
inget svårt att byta....


Bud. dock minst 2000kr (innan helgen slut)

073-5915858

J.A

_________________
Johan Andersson....


det ska gåå fooort..
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Låter intressant med en Fiddy men för oss mindre vetande vad är det för nåt?

Varför inte en bild vettja...

Trevlig helg

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
900rr
köping
Här sen Dec 2007
Inlägg: 348


Trådstartare
A okej det är en cross..

ska fixa bild.

_________________
Johan Andersson....


det ska gåå fooort..
Citera
Norlin
Vänersborg ich
Här sen Sep 2005
Inlägg: 438



50 cc, är det en stocker? 10" hjul fram & bak?
Bild & ev modell info?

_________________
Martin W. Norlin

"For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen."
Citera
SÄLJES
S: Fiddy till barnen..
779 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande