| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: såld
|
489 besök totalt |
|
S: såld
tänkte sälja min snurra nu, är en schwitzer s200. kommer ifrån kl-racing. finns lite glapp men det är väldans lite. drar ingen olja utan har funkat fint. in:54mm, ut:64mm a/r1.0 på avgas delad t03 fläns ej wastegate pris. 2500 plus ev. frakt kan skickas.. pm:a eller ring 0739-257497
lite mer bilder
/johan _________________ johan freiman |
![]() |
SÄLJES
S: såld
|
489 besök totalt |
