Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Sålt...
1565 besök totalt
900rr
köping
Här sen Dec 2007
Inlägg: 348


Trådstartare
Sålt...

2 st röda brembo ok (beg) 4kolvs
2 st 320mm skivor
Har även ett fjäderben stag till Evo 6 i kolfiber (Snyggt)

har suttit på en Evo 6,a går ganska lätt att fixa till så det passar andra bilar vad jag förstått

Bud. (bra pris innan helgen slut) dock minst 3000kr för bromsarna. Och minst 1000kr för staget.

ring 073-5915858.

J.A

_________________
Johan Andersson....


det ska gåå fooort..
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397



Bilder på skivorna och oken skulle sitta fint

_________________
Markus Jonsson
Citera
900rr
köping
Här sen Dec 2007
Inlägg: 348


Trådstartare
En bild...




_________________
Johan Andersson....


det ska gåå fooort..
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397



Finns det belägg ? om så hur slitna är dom (hur många mm är kvar) och är skivorna slitna ? Är det några kanter ?

Mvh Markus

_________________
Markus Jonsson
Citera
900rr
köping
Här sen Dec 2007
Inlägg: 348


Trådstartare
beläggen är så gott som slut typ 2-3mm.. skivorna är i bra skick inga kanter

_________________
Johan Andersson....


det ska gåå fooort..
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397



2 frågor till bara

Hur stort är centrumhålet ? och hur många mm är det mellan ytan som fälgen ligger mot och slitytan på samma sida ? (alltså offset) Hoppas du förstår hur jag menar

_________________
Markus Jonsson
Citera
900rr
köping
Här sen Dec 2007
Inlägg: 348


Trådstartare
Centrum hål 61mm

offset 12mm

köp dom nu då

_________________
Johan Andersson....


det ska gåå fooort..
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397



Re:

900rr skrev:
Centrum hål 61mm

offset 12mm

köp dom nu då


Jag är sugen Jag ringer lite senare så kanske det blir affär thumbs up

_________________
Markus Jonsson
Citera
SÄLJES
Sålt...
1565 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande