Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BLIVANDE VINNARE I 5-PAPP "Opel Kadett GSI 8v"
604 besök totalt
Roxnäs
Stockholm
Här sen Sep 2007
Inlägg: 1038


Trådstartare
S: BLIVANDE VINNARE I 5-PAPP "Opel Kadett GSI 8v"

Här har ni som tänkt köra 5-papp på MANTORP men ej har någon bil, en Opel Kadett GSI 8v -85 TILL SALU!!!

Lite spec:

MOTOR:
C20ne block(8v)
vevaxel från C20xe
stakar från C20xe
kolvar smidda MAHLEm från C20xe
bredare vevlager
ARP-bult till stakar
12.9 bult till ramlager
12.9 bult till stakar
svänghjul från C20xe
ENEM Z9 och portad topp
ENEM extraktorrör
2,5" avgas utan katt
org SPRUT

4-puckad stum sinter
SACHS tryckplatta

VÄXELLÅDA:
F20 med svetsad diff(diffen ej monterad, följer med en extra låda som diffen kan monteras i)
STD drivaxlar

RALLY ELIT fjädrar
BILSTEIN dämpare
16v bakaxel
Stag fram och bak
styrservo

BROMSAR:
Borrade/slitsade skivor med ferodo belägg
bak std 16v

DÄCK:
plåtisar med 195/50-15 a539
alufälg med LAPPI 10/65-14 ISDÄCK

bilen är rensad på inredning.

Ej bur, godkänd stol eller 6-punktsbälte

5000:-

tel 070-6975767

_________________
Lars Roxnäs
Skoda Octavia #5 MSLS
http://www.facebook.com/OrbyGummiJlRacingTeam
Citera
SÄLJES
S: BLIVANDE VINNARE I 5-PAPP "Opel Kadett GSI 8v"
604 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande